Ο Σπύρος Τσιτσώνης, έχει 20-ετή εργασιακή εμπειρία σε κλάδους όπως Automotive, FMCG, Retail, Pharma, Facility Management & Start-ups. Ξεκίνησε την εργασιακή του πορεία στη NETMED Group ως Chief Accountant, πέρασε στην Piaggio Hellas ως Accounting Manager και αργότερα ανέλαβε ρόλο Accounting & Management Accounting Manager στην Beiersdorf Hellas. Συνέχισε ως Finance Manager στην Redoute Hellas και έπειτα στην Bard Hellas, ενώ από το 2016 κατείχε τη θέση του Financial Services Director στη Red Tree. To 2018 εντάχθηκε στον Όμιλο ISS Hellas ως Group CFO. Σήμερα, ως Ιδρυτής του My-Cfo (www.my-cfo.gr) παρέχει υπηρεσίες Οικονομικής Διεύθυνσης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο του Πειραιά, ενώ μιλάει Αγγλικά & Ιταλικά. Είναι έγγαμος και πατέρας δύο αγοριών.
Η παρουσίαση αναλύει το νέο εγκριτικό σύστημα παραγγελιοληψίας του Ομίλου ISS Ελλάδος σε υλικά και σε αναλώσιμα για την κάλυψη των αναγκών στα έργα (πελάτες) και των λοιπών διοικητικών δαπανών στον Όμιλο. Περιγράφονται οι αστοχίες στο παλαιό σύστημα, οι αλλαγές και αναλύεται το νέο σύστημα με τα προτερήματα του και τις βελτιώσεις των διαδικασιών παραγγελίας. Η ανάγκη για αλλαγή στο σύστημα παραγγελιοληψίας προέκυψε α) λόγω των αυξημένων απαιτούμενων εγκρίσεων, β) λόγω της απόσχισης της ISS Ελλάδος ως θυγατρικής του Ομίλου ISS Δανίας και γ) λόγω του ότι το σύστημα ήταν δομημένο για τις ανάγκες των θυγατρικών εταιρειών του Ομίλου. Το νέο σύστημα σχεδιάστηκε εσωτερικά στον Όμιλο, εντοπίζοντας και αξιολογώντας τα μη λειτουργικά μέρη του παλαιού συστήματος στα οποία επήλθαν μεταβολές στις βασικές λειτουργίες και στις διαδικασίες του ενώ παράλληλα διατηρήθηκε στο σύνολο η εικόνα του παλαιού συστήματος για τον χρήστη. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι λειτουργίες και η διασύνδεση του συστήματος με το λογιστικό πρόγραμμα (Navision) με άμεση εικόνα στους εγκεκριμένους προμηθευτές και στη διαθεσιμότητα των ειδών στην αποθήκη του Ομίλου ISS Ελλάδος.