Η Θάλεια Αγγελίδη είναι επικεφαλής του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της MetLife Ελλάδας από το 2019, όπου και εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρίας. Έχει εργαστεί σε πολυεθνικές εταιρείες, στον τραπεζικό, ασφαλιστικό και βιομηχανικό κλάδο, στους τομείς του μάρκετινγκ, εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Είναι κάτοχος πτυχίου Marketing Management του Αμερικανικού Κολλεγίου της Ελλάδος (Deree College). Είναι Iδρυτικό μέλος του κύκλου МеtLife Greece-Lean in.
Έρευνες έχουν αποδείξει ότι όταν οι εταιρείες επιλέγουν περισσότερες γυναίκες σε θέση ευθύνης και επιτυγχάνουν μία έμφυλη διοικητική ισορροπία, επιτυγχάνουν ταυτόχρονα καλύτερα αποτελέσματα. Παρόλα αυτά αποκλείονται από τη δεξαμενή ταλέντων. Πώς θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε στο κλείσιμο του λεγόμενου skills gap; Πώς μπορεί να ωφεληθεί στην πράξη μία εταιρεία που υιοθετεί τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη στην εταιρική της κουλτούρα; Εκτός του ότι θα ενισχύσει την εικόνα της και την καλή εταιρική της φήμη ως μία υπεύθυνη εταιρεία, μία εταιρεία μπορεί να ωφεληθεί και πρακτικά, γεγονός που, σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς, αποτυπώνεται και στα αποτελέσματά της. Πολλές τέτοιες μελέτες έχουν δείξει ότι ένα συμπεριληπτικό περιβάλλον που δίνει ευκαιρίες έχει και θετική επίδραση με μετρήσιμα στοιχεία σε κυρίως σε 5 τομείς: α) βελτιώνει α χρηματοοικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας β) φέρνει περισσότερες ιδέες στο τραπέζι και ενισχύει τη δημιουργικότητα των στελεχών γ) προσελκύει περισσότερα ταλέντα στην επιχείρηση και ενισχύει τη διατηρησιμότητά τους αφού οι υποψήφιοι εργαζόμενοι είναι περισσότερο πιθανό να επιλέξουν μία εταιρεία που είναι πιο ευαισθητοποιημένη σε αυτά τα ζητήματα.